Re: Czy wszystko jest OK z w3cache?

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 14:33:11 MET DST

Grzegorz Janoszka <grzesjan_at_onet.pl> wrote:
> Ja używam katowic i rzeszowa, bo krakow permanentnie nie działa :)

> Nie wiem, trafiłem zdaje się przez przypadek. Być może nawet
> nielegalnie używam ich w3cache ;-)

Mysle, ze co najwyzej niezgodnie z intencjami TPSA.
Ale jesli udostepniaja usluge publiczna w Internecie bez autoryzacji, to
trudno mowic o braku legalnosci...

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej