Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Tue 03 Oct 2000 - 03:31:27 MET DST

Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote:

[...]
> nakładów - wystarczy po prostu rozbić monopol. Bo czymże jest NASK,
> jeśli nie pozostawionym bez kontroli, pogrążonym w burdelu
> organizacyjnym (przepraszam, ale musiałem) monopolistą o dość dziwnym
> statusie prawnym (a to dlatego, że nie wiadomo, do kogo się zwrócić z
> pretensjami).

Z pretensjami to juz chyba zwracac sie nie da rady, bo czlowiek od
pretensji zmarl niestety.
Za zycia sam mi tlumaczyl, ze pretensje tylko do niego, a najlepiej wcale.

Pozdrawiam
D.M.

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/