Re: wyborczy spam

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 16:28:32 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Ja dostalem od Lopuszanskiego, jeden moj znajomy od Kwasniewskiego.

Ja dostałem po razie i od jednego, i od drugiego. Ale to nic, bo od
Ikonowicza dostałem chyba z dziesięć razy. Jestem taki szczęśliwy,
że już biegnę głosować... :-[
ATSD jestem ciekawy czy kandydaci wiedzą o tym, że sztaby robią im
taką niedźwiedzią przysługę?

--
Dariusz Laskowski                      Odnoszę wrażenie, że w Twoich
Gdańsk Wrzeszcz                        artykułach kryje się alternatywna