Re: Multihoming

Autor: Grzegorz Krzysztof PAWELSKI (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 15:00:17 MET DST

Czesc,

On 30 Sep 2000, Grzegorz Janoszka wrote:

> : - do BGP, TPNET wymaga zaledwie 32 CIR
>
> A to jakaś nowość, możesz wyjaśnić?
>
> : - za sam BGP bierze chyba 300 zeta miesiecznie
>
> I powiedz, że za te 300 zł jesteś wpisany do AS-TPNET i tepsa Cię
> rozgłasza na świat?

No tak minimum 32 CIR i 300 zeta miesiecznie,
oprocz tego jescze oczywiscie OTC(jednorazowa oplata).
Tak mi powiedzial TPNET przed wakacjami.

A dlaczego mieliby cie nie rozglaszac za 300 zeta miesiecznie?
Te pieniadze to glownie koszty biezacej koordynacji, prawie nic sie
i tak nie robi juz pozniej, no powiedzmy srednio gdzina mies,
chyba sie oplaca.
Koszty CPU, pamieci i poczatkowej koordynacji wrzuca sie zazwyczaj
do OTC i pewnie TPNET tez tak robi.

Na swiecie monthly to ok 200$ .

Pzdr,
Grzesiek Pawelski