Re: deja vu

Autor: Marek Trenkler (matren_at_no-spam.provider.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 13:34:41 MET DST

Jacek Zeb Ziebura <jzNOSPAM_at_pik-net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r2ud7$vfb$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...

> Smutne to jest, tylko ze przewaznie szkoda czasu na pyskowke
> z takimi. A sady ? Predzej wyladujesz na emeryturze.
> Fakt fakte, ze czasami noz sie w kieszeni otwiera.

Mam małą wątpliwość: czy mianowicie regulaminy podlegają ochronie prawa
autorskiego? Cytuję z ustawy:

Art. 4.
Nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego:
1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty,
2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole,
3) opublikowane opisy patentowe lub ochronne,
(...)

Nie twierdzę, że nie podlegają, ale wątpliwość pozostaje: czy
przypadkiem regulaminu firmy nie można uznać za akt normatywny lub
dokument urzędowy... A jeśli można - to, niestety, wolno je kopiować do
upojenia...

Może jest w grupie prawnik, który umiałby tę wątpliwość wyjaśnić?

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler