Internetia - problem z callbackiem

Autor: Rici (ricim_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 05:22:28 MET DST

Witam

Załozyłem sobie konto konto na internetii i zamierzam łączyć się przez
callback. Wszystko jest w porządku do pewnego momentu. Wybieram numer
dostępowy, łączę się, serwer(ericsona) oddzwania i po jakimś czasie podczas
negocjacji połączenia, połączenie zostaje zerwane i wyskakuje mi komunikat
przy łaczeniu dial up numer błędu 678 a w dialerze brak odpowiedzi.
Dowiedziałem się od pana z lini informacyjnej InterNetii 0 700.. :-( że
trzeba modemowi wpisać "jakiegoś(?!)" stringa. Mój modem to Cobra Zoltrixa.
Za wszelkie rady z góry dziękuje.

Pozdrawiam
Rici