Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 14:36:36 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

> : ale prosty system zarządzania rezerwacjami domen to mogę wam napisać
> : sam, w tydzień, za naprawdę umiarkowane pieniądze.
> A będzie można Cię potem bić, jak dalej będzie coś nie tak
> z rejestracją domen?

Myślę że wśród zainteresowanych rozsądnym trybem rejestracji domen w .pl
znalazło by się kilkudzisięciu ochotników do napisania, kilkudziesięciu
do debugowania i jeszcze drugie tyle do wytknięcia ewentualnych błędów
proceduralnych oraz furtek do nadużyć w takim systemie.

;)

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>