Re: Kim/Czym podlaczenie sieci do internetu w Krakowie?

Autor: Łukasz Góralczyk (luqas_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 12:17:50 MET DST

Cześć.
<ciach>

> Zaponij o takiej kwocie... juz szukalem....
> Ale jest inna mozliwosc, ktora wyglada rozsadnie przy 10-ciu
> userach - ASDL (9mbit - jezeli znajdzisz sie w odleglosci do 5km od

9mbit??? A kto daje takie łącze? Z tego co wiem dzierżawka od TPsy pozwala
na jakies 3-3,5mbit'a (czyli juz trzeba by miec 3 dzierżawki i jeszcze
podłączyć je do jednego modemu), a najszybszy modem ASDL widzialem na 3mbit.
I cena modemu ok. 3000PLN trochę powala, chyba, że ktoś udostępnia to
urządzonko w ratach (rozsądnych).

> Wielopola - provider BCI) 600zl/mies, co daje rozsada kwote 60zl
> za usluge+amortyzacja twojego gateway'a.
> Niestety dla normalego czleka jest to zbyt drogo.

Poza tym jest to bardzo tani ASDL i chętnie bym skorzystał.
Prosiłbym o namiary.
Pozdrawiam
Łukasz