Internet ale jak?

Autor: zejo (zejo_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 10:13:33 MET DST

Witam wszystkich! Po raz pierwszy jestem na tej liście i od razu przechodzę do pytania. Interesuje mnie internet w domu. Być może ktoś robił rozeznanie wsród providerów na wrocławskim rynku i wie co sie najlepiej opłaca! Może jest jakaś atrakcyjna oferta na łącze stałe. Informuję wszystkich, że mieszkam w centrum, więc lokalizację mam raczej odpowiednią. Jeśli jest jakaś alternatywa łącza stałego to bardzo proszę o opinie z przybliżonymi kwotami.
Z góry dziekuję za wszelkie informacje.

Pozdrawiam!
zejo

zejo_at_poczta.wp.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-internet-polip
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-internet-polip/