Re: serwery irca

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 21:34:05 MET DST

Miros/law `Jubal' Baran <baran_at_hell.pl> wrote:
> No co Ty, przecież po tym poście, w którym Agnieszka Już Dawno
> zaczęła używać standardowego stylu whajla a nie podpuchy p.t. ,,ja
> się nie znam na niczym, może byście mi powiedzieli, czemu nie
> działa'',

A to ta sama osoba? Hm, myślałem, że to przypadek, w końcu Agnieszka
niewiedząca używała adresu pmf_at_unia.3lo.lublin.pl, wyedukowana zaś
była agnieszka_at_intercom.intercom.pl.. albo odwrotnie.. wszystko mi się
poplątało.. hm, jak to było?

> ktoś mógłby się zastanawiać, o co Karpiowi chodzi.

Myślisz, że ludzie aż tak się nudzą?

> IMO Agnieszka zaniknie i pojawi się wkrótce nowa osobowość sieciowa
> do narzekania. ;->

Hm. Nie na czasie jesteś. Teraz karpio jest karpio a ja jestem
klakier. Poza tym wszyscy zdrowi. ;-)

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Windows ma wbudowny TCP/IP a Internet Explorer jest za darmo wraz z