Re: ( Call Waiting ) >>>Jaka konfiguracja modemu aby rozłączał się z Internetem Gdy ktos w tym czasie do nas dzwoni?

Autor: JAN S. (zaklad_jj_at_hotmail.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 19:25:49 MET DST

Witam,

     Udało mi sie tak Skonfigurowac roboticsa ,ze rozłancza sie po3-4
dzwonku, oczywiście nie mozesz miec idealnej lini z US Robotics,
Wystarczy ustawic wszedzie w win95 : sterowanie Przepływem xON/xOFF
tj. programowe . np. :Com1, ....

Pozdrawiam.
G.

P.S.
Jak by ktoś umiał podac mi po pierwszym lub drugim dzwonku bede wdzieczny

Użytkownik "Marcin Osadowski" <marcin.osadowski_at_fiber.net.pl> napisał w
wiadomości news:8qm0nq$mkj$1_at_news.tpi.pl...