Re: dostęp radiowy na ursynowie

Autor: Krzysztof Kretkiewicz (krecik_at_polbox.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 07:36:24 MET DST

On 24 Sep 2000 darecki_at_wytnij.sobie.to wrote:

> TP SA zwykle nie ma odpowiednich mozliwosci, Ursynow raczej nie odbiega od
> reszty, nie widze wiec problemu z kablem.
ja sie permanentnie dowiaduje, że nie ma kabla między skrzynką
rozdzielczą, a moim domem... hehehe... na pytanie, co zrobić, żeby ten
kabel położyć, dowiedziałem się że muszę przygotować dokumentację
techniczną, oraz zatrudnić firmę, która położy SIC! 500m kabla...

---
Krzysztof Kretkiewicz   Polbox On-Line Service