Odp: Sprawa lipy wyjaśniona.

Autor: Roman Usul Skula (usul_at_cappi.interweb.lublin.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 01:15:45 MET DST

Użytkownik Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> napisal:
> Ryszard Rączkowski <warschau_at_post.pl> wrote:
>
> : Zapewne w weekend nie ma odpowiedniej ekypy, która by się tym zajęła a
ci
> : z dni roboczych nie chcą ruszyć czterech liter...
>
> Skoro im nie płacą za dni inne niż robocze, to dlaczego mieliby
> ruszać? Rozumiem, że można nie lubic TPSA, ale wszystko ma swoje
> granice...
powiedz ludziom z francji, czy belgii, czy holandii (nie mowiac o stanach)
ze w piatek po poludniu tpsa spieprzyla routery i powiedzieli ze naprawia w
poniedzialek i ze przez to praktycznie polska przez weekend byla odcieta od
swiata (no mi sie nie udalo sciagnac programu o wielkosci *tylko* kilkunastu
Mb ani z niemiec ani z UK)
smialo moge sie zalozyc, ze zapytaja conajmniej ile z nich wyciagneli kary
na pocesie