zakupy poprzez internet (zagranica)

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 24 Sep 2000 - 23:26:24 MET DST

Nie jestem pewien czy to ta grupa - ale z opisow i dostepnych grup w hierarchi
pl* ta jest najblizsza . Jezeli jest inaczej wdzieczny bede za odpowiedni FUT.

Mam taka prosbe o opinie - na ile sensowne jest kupowanie produktow (w tym
przypadku palmpilota Agenda) poprzez internet z zagranicy - nie tyle obawiam sie
podsluchania numeru karty kredytowej co bardziej problemow z przesylka na
polskiej granicy . Swego czasu w Gazecie Wyborczej rozpisywali o problemach z
clami , papierkowa robota etc . Czy sytuacja sie zmienila ? Czego nalezy
unikac , na co zwracac uwage .

Czy lepiej to zalatwic przez znajomego ktory bedzie wracal z USA do Warszawy ?

Z gory dziekuje za wszelkie opinie i sugestie .

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
God is love; Satan is 30 and up one set.