Re: Problem z transferem ...

Autor: bufcio (bufcio_at_plobox.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 08:20:24 MET DST

Użytkownik Andrzej Nakonieczny <dzemik_at_pingwin.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qd042$11m$1_at_walker.pcmedia.com.pl...

SDI

> I tu sie mylisz. Jest to problem Twoj i Twojego provider-a, a wszelkie
> pytania powinienes kierowac nie tu tylko lecz do niego.

Ee tam. Ja mysle, ze Ty sie mylisz :)
Jesli tylko ten provider rozprowadza swe uslugi w tym kraju to jest to
problem
tego kraju. Nie wspominajac o najwiekszym i najpowszechniejszym providerze.
A ja zadnych pytan tu nie kieruje.

Pozdrowka,
Robert N.