Re: Problem z transferem ...

Autor: bufcio (bufcio_at_plobox.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 13:02:57 MET DST

Użytkownik Piotr Szmitkowski <jackal_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39C9DD7A.14DD3F5E_at_astercity.net...

(...)

> Transfery z pojedynczych koncowek imho nie sa problemem polskiego
> internetu.

A IMHO jesli te pojedyncze koncowki stanowia wiekszosc (moze nie tyle SDI
ale dial-up TPSA) to jest to jak najbardziej problem polskiego
internetu. Mam na mysli dostep "powszechny, publiczny" a nie na
uczelniach itp.

> Ustawianie i konfiguracja demonow ftp nie jest tematyka tej grupy.

No i wystarczylo delikwenta w ten sposob odeslac w odpowiednie
miejsce lub nie odpowiadac wogole.

> Ponizej przytocze moze opis grupy. Fakt faktem ze nie zawsze
> dyskusja toczy sie na jakis istotny temat... ale...:
(...)

> TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER
>
> Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
> jego problemow, perspektyw rozwoju,
(...)

No i wg mnie wsio sie zgadza :)

Pozdrawiam,