Re: Problem z transferem ...

Autor: bufcio (bufcio_at_plobox.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 11:24:51 MET DST

Użytkownik Piotr Szmitkowski <jackal_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39C9B9AF.92EE7DA_at_astercity.net...

> /\
> Pytanie

> /\
> Odpowiedz.
>
> Widzisz Yazz sam sobie odpowiedziales.
> Jesli sie myle to mnie poprawcie ale problemy z transferami po SDI sa
> chyba
> problemami klientow TPSA a nie polskiego internetu :)

Ales wymyslil. Jeszcze tylko brakuje abys sie pochwalil
tym swoim polsko-internetowym providerem. Chetnie stane sie jego klientem.

Odnosze wrazenie, ze na tej grupie siedza tylko zadufani w swoje
swiatlowodowe lacza, za przeproszeniem "admini".
Pomocy zadnej tylko uszczypliwe uwagi i manifestacja swej
wyzszosci nad "klientami TPSA" czy uzytkownikami Windy.
Pare postow wczesniej ktos zapytal o serwer FTP pod Win98 i
tylko jedna osoba podala mu odnosnik. Reszta napawa sie tym,
ze ktos chce cos takiego zrobic pod win98. I po co to ?
Nudza sie wam te szybkie lacza i niezawieszalne unix'y ?

Robert Nowacki.