Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_poland.org)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 02:02:06 MET DST

Dzien dobry,

On Tue, 19 Sep 2000, Lukasz Komsta wrote:

> Proponuję zrobić konkurs na najdłużej oczekującą redelegację domeny. Ja
> jestem w taką jedną redelegację trochę zamieszany :) i dziś minęły 2
> tygodnie...

Mam udokumentowany (listami poleconymi) przyklad zmiany delegacji przez
ponad miesiac.

> Ale przecież lepiej jest wpisywać non-stop redelegacje ręcznie, niż
> raz się wysilić na oprogramowanie (wystarczy php3 i httpsd) do zmiany
> DNS.

No tak, ale wtedy urzednicy NASK wyzbyliby sie prawa do _decydowania_ o
(nie) zarejestrowaniu domeny i (nie) zmienianiu delegacji. Niech Pan
poczyta Parkinsona: takie projekty to cios w najswietsze uczucia urzednika
panstwowego. :)

> Może przez dyskusję na grupie przyspieszymy sprawę ucywilizowania NASK?

Moze to po prostu inna cywilizacja? Moze czekaja na jakis bakszysz od
Pana? :)

Krzysztof Czuma