Re: Ciekawa domena...

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 12:59:49 MET DST

Tomasz Styrna <styrni_at_wb.onet.pl> wrote:

: Użytkownik "Mirek Luc" <mirek_at_nask.pl> napisał w wiadomości
: news:8q56fs$h3p$1_at_info.nask.pl...
:> Darek Wichniewicz <darekw_at_ipartners.pl> wrote:
:>
:> : Nie zupelnie - problem polega na tym, ze Poczcie Polskiej ODMOWIONO
: rejestracji
:> : domeny poczta.pl, a nastepnie (doslownie za kilka dni), zarejestrowano
: ja komus
:> : innemu...
:> I slusznie odmowiono. Wielokrotnie odmawialismy rejstracji poczta.pl. Nie
:> tylko "Poczcie Polskiej". W koncu domena ta zostala zarejestrowana po
:> zmianie regulaminu.

: Wg mnie domena ta powinna zostac zarejestrowana temu kto pierwszy zlozyl
: wniosek, mimo tego, ze wczesniej rejestracja zostala odmowiona z powodow
: regulaminow.
"Pan mnie rozsmiesza, bo mam zajady".

: A tak to zostala zarejestrowana dla przypadkowego wnioskodawcy,
: ktory pierwszy zlozyl wniosek po zmianie regulaminu. A moze to nie przypadek
: ????
Sugerujesz cos dziwnego? BTW, tak sobie wczoraj pomyslalem, po paru
glebszych zreszta, ze od dawna moglbym juz sobie jezdzic najnowszym
modelem Merca, miec duza wilie pod W-wa... Ale chyba albo za glupi jestem,
albo bardziej sobie cenie swoja gebe w lustrze... Po prostu zeby nie miec
odruchow wymiotnych na widok swojego pyska.

-Mirek

---