Re: Licencje oprogramowania

Autor: Piotr Jaworski (NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 22:51:40 MET DST

On 18 Sep 2000 14:50:18 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>Ja wiem, że to bardzo nieładny pomysł. Ale takie przetrzymywanie
>sprzętu też jest bardzo nieładne. Niech robią kopie, podpisze się
>protokół (ll + md5) i spoko ;)

Interesuje mnie jak może wyglądać sprawa takiego kopiowania danych lub
zabrania komputera do "przeglądu" w sytuacji gdy np. jestem firmą Qwerty
posiadającą na swoich dyskach *tajne* przepisy na naleśniki, chronione
przez nasze prawo bazy zawierające dane osobowe, lub inne strategiczne dane,
które nie mogą zostać ujawnione poza pracowników mojej firmy?

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p_at_bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D / LINUX USER:165447