Re: Re: CO O TYM SĄDZICIE???

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 22:23:05 MET DST

"Kielas" <kielu_at_polbox.com> writes:

> Tylko nie zapominajcie że jak wam piorun w to walnie to będziecie
> mieli niezły bigos. Gdzieś widziałem coś o stosowaniu separatorów
> optycznych. Przy okazji załatwi to wam problem z przesunięciem fazy
> czy jakoś tak ).

Taką sieć to najlepiej by było kłaść na swiatłowodach ale to za droga
impreza na sieć osiedlową. Zabezpieczenia przeciwprzepięcowe BNC są
takie sobie, mam jeden serwer za takim zabezpieczeniem (i 50m
napiwietrznego BNC) i co jakiś czas karta sieciowa jest do wymiany.

Alex

--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling    |   *