jobseek.pl, nask, squatters

Autor: Michał 'CeFeK' Nazarewicz (Michal.Nazarewicz_at_SPAMFILTER.CeFeK.Caol.PL)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 11:25:21 MET DST

Salve,
        Potwornie mnie zdenerwował znów NASK. Cztery miesiące (!) temu
dostałem polecenie, aby zarejestrować domenę jobseek.pl, ale bez
.com.pl. Sprawdziłem, nie było jej w DNSie. Wypełniłem formularz.pl,
wniosek.pl wydrukowałem i wysłałem do NASKu. Czekałem pierwszy
tydzień, zadzwoniłem, zapytać, co słychać w sprawie mojej nowej
domeny? Dostałem odpowiedź, że należy jeszcze czekać. No, to czekałem,
wysyłając raz na tydzień faksy. Nawet formularz jeszcze raz
wypełniłem. Oczywiście, przez pierwszy miesiąc sprawdzałem codziennie,
czy host -a jobseek.pl dns.nask.pl coś wypluje. Nic. Aż po czterech
miesiącach, kiedy sprawę mi przypomniano, wpisałem ponownie tą
komendę.
        Zobaczcie rezultaty. Mogę tylko k**** przeklinać.
        Niech mnie pocałują z systemem automatycznej rejestracji.
Powstanie wtedy, kiedy nic już wartościowego do rejestrowania nie
będzie.

PS. jobseek.com.pl dalej nie ma... choć po tym poście pewnie się
pojawi, też nie moje, bo taka .com.pl to mi już nie jest potrzebna :-(

Rozgoryczony i wyjątkowo zezłoszczony (tak, rozumiem już Gumisiów...)

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz   /* These opinions are
DK Career Online, DK Group     my own, though for