Re: Znowu nie dziala...

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 00:17:52 MET DST

Nawiązując do postu z 17 Sep 2000 20:53:11 GMT autorstwa Marcin Bohosiewicz (marcus_at_venus.wis.pk.edu.pl):
: > *** You are not welcome to this server: please register RevDNS
: > *** You are not connected to a server. Use /SERVER to connect
: A rev-DNS to masz sprawny ? I primary/secondary masz w tej samej czy
: w roznych sieciach?

Marcin, widać, że nie używasz irca ;)
Ja mam serwery DNS w różnych częściach Polski na BGP, a co któreś
łączenie serwery irca, celuje w tym krakow.irc.pl, pokazują, że nie mam
reversa.

Poniewaz problem dotyczy wszystkich polskich serwerow, strzelam, ze
jest to problem oprogramowania, a nie adminow.

: > Po 30 minutach sytuacja wraca do normy, /stats u pokazuje ze serwer sie
: > przewrocil.
: Moze byly problemy z rev-DNS i administratorzy przebootowali serwer zeby
: skasowac negative-ttl resolvera dns'u.

Gratuluje metody, fantastyczna. Nie wiem, czy wiesz, ale na negatywne
wpisy TTL jest 5 minut, a sam reboot często bierze więcej.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy pisze calkowicie prywatnie.