Re: grupy dyskusyjne

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sun 17 Sep 2000 - 22:00:15 MET DST

Mat wystukał(a):

> Mój serwer grup dyskusyjnych to news.vogel.pl
> pl, a więcej na nim angielsko języcznych niż polskich.
> Po co mi te zagraniczne grupy, korzystam tylko z polskich,
> a przez angielskie trudno mi je odszukać.

Ty masz trochę racji. Ja też korzystam z news.vogel.pl, a na dodatek
jeszcze z news.onet.pl. Okropne są te serwery. Tyle grup, tyle grup!
Nic nie robię tylko je przeglądam i przeglądam. Potem ściągam bez
końca. Czytam i czytam. Nie mam już kompletnie na nic czasu.
Ostatnio zapadłem (o zgrozo) na nową chorobę: alt.binaries.*
Jest źle. Żona chce ode mnie odejść. Podejrzewam nawet, że kogoś
ma, ale nie mam czasu Jej śledzić, bo muszę czytać news'y.
Tak, tak: MUSZĘ! To straszna choroba...

> Prawie codziennie dochodzą grupy angielskie, a polskie rzadko,
> dopiero ostatnio kilka doszło. Jak zrobić, żeby w Outolcku
> zagraniczne się nie pojawiały albo żeby na serwerze news.vogel.pl
> w ogóle ich nie było.

No cóż...
Jeżeli masz już dosyć tego bałaganu, to proponuję serwer
news://news.euromedia.pl Tylko 1210 grup.
Odrobinkę poprawi Ci się samopoczucie jeżeli przerzucisz się na
news://news.rubikon.pl Troszkę mniej - 1151 grup.
Jeżeli chcesz naprawdę poprawić sobie samopoczucie, to polecam Ci
news://news.artur.pl Tu już całkiem niezły wynik - 268 grup.
Jeżeli szanujesz swój czas i komfort psychiczny Twojej rodziny,
to z czystym sumieniem polecę Ci news://news.mjz.com.pl Tylko _2_ grupy!
A jeżeli czujesz, że jest z Tobą już naprawdę źle i jakąś resztką
instynktu samozachowawczego usiłujesz się jeszcze uratować, to bardzo,
bardzo serdecznie polecam Ci news://news.tpnet.pl Mam przeczucie, że
już niedługo (a może to już?) nie będziesz miał problemu z nadmiarem
grup na tym serwerze.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce o powrót do normalności.

> Odpowiedzi proszę na priva.

Przykro mi. Ja już nawet nie mogę normalnego mail'a wysłać. Tylko ciągle
te news'y... Brr...

> Proszę kliknij w ten link, ja zarobię 10 groszy:
> [...] Jest to link do serwisu o finansach Bankier.pl.
> Chcesz też tak zarabiać, pisz [...]

O! Ja tu widzę, że są jeszcze straszniejsze choroby...

--
Dariusz Laskowski                       Czepiam się ludzi którzy piszą:
Gdańsk Wrzeszcz                         "my", "nas", "oni".