Re: Dziwnie znikający nagłówek TCP w dialupach TPSA

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 09:16:43 MET DST

Nawiązując do postu z 15 Sep 2000 08:38:22 +0200 autorstwa smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org):
: ps. Od kiedy się pojawiają takie pakiety? U mnie od 7 września,
: godzina 20:57.

U mnie pierwszy taki pakiet zanotowałem 7 września o 20:24. Z tym że
na początku to były śladowe ilości, dopiero od niedawna są tego
dziesiątki tysięcy.

Słyszał ktoś coś, że TP SA opatentowała nową wersję TCP ? Albo
obcinanie nagłowków to nowy sposób na walkę z przeciążonymi łączami?

Było takie przysłowie: człowiek sie łączy, ale to tepsa pakiety
nosi... ;-)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy pisze calkowicie prywatnie.