Re: Pierwszy portal tematyczny w poland.com

Autor: TeleSfor (telesfor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 01:19:40 MET DST

Abdul Rosenzweig napisal:

> A moze mi ktos wytlumaczy dlaczego Poland.com zmodernizowal swoj
> portal tak ze wejscie na pierwsza strone powoduje rzechotanie twardego
> dysku - jakies cuda javove czy co tam powsadzali?

Nie ma tam nic dziwnego. Zadnej javy. U mnie pracy dysku nie slychac, a w
sumie w ogole nic mi nie szalalo jak wchodzilem na ta strone. Moze masz za
malo RAMu a mialem troche aplikacji pootwieranych?

> Poddaje to uwadze webasterow i adminow cuda z macierza dyskowa IBM za
> xxxxxxxxx $ - panowie - pamietajcie ze wiekszosc ludzi w tym kraju
> nie korzysta z ISDN tylko TPSA 020...

Hmmmm... no dobra. Ale u mnie szybko chodzi. Moze dlatego ze wiekszosc
polaczen od mojego kompa do nich to szybki ATM.

Pozdrawiam

--
Marcin (vel TeleSfor) http://www.telesfor.prv.pl
tel: 604-05-77-75 Politechnika Slaska w Gliwicach