Re: Co jest z CANCEL? (bylo :Re: Sklepi internetowy -autoryzacja kart kredytowych)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 13:33:01 MET DST

Radek B <rab_at_mediator.pl> writes:

> Masowe cancele występują tylko (?) na grupie pss.tow i uważam, że bez
> sensu jest blokowanie canceli dla wszystkich grup.

Masowe - to pewnie zalezy od definicji masowosci. Kasowanie cudzych
listow wystepowalo takze na innych grupach i z gory nie da sie przewidziec
gdzie mogloby znowu wystapic.

> Czytałem gdzieś, że możliwe jest takie skonfigurowanie serwera, że
> umożliwia on identyfikacje użytkownika po PGP Signature (czy jakoś tak
> :) i dopiero po jednoznacznym zidentyfikowaniu umożliwia cancelowanie.

To teraz zastanow sie jakby to mialo dzialac. Ew. kto mialby podpisywac
klucze userom.

Chyba ze masz na mysli niejaki cancel-lock, ale to rozwiazanie nie jest
jeszcze zaimplementowane.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator