Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 13:49:53 MET DST

On Tue, 5 Sep 2000 09:43:47 +0200, "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl>
wrote:

>Twoj przypadek akurat nie ma nic wspolnego z pazernoscia TP SA.

alez oczywiscie ze ma, jest tylko przykladem jej pazernosci

>Zwroc uwage na to ze:
>1. Numeracja ogolnopolska to max. 4 cyfry (de facto 3 - 9xxx) - ile
>mozna takich numerow przydzielic?

a to gory, nie mozna dostawic nastepnych czterech ???

>2. Utrzymanie takich numerow kosztuje operatorow telekomunikacyjnych,
>to tak jakby ustawiac statyczny ruting na dziesiatkach ruterow
>(oczywiscie upraszczam).

TPSA wszystko kosztuje niewiadomo jakie pieniadze

>3. Numery ogolnopolskie przydziela Minister Lacznosci, a nie TP SA.

alez mnie interesuje tylko ile mnie skasuje TPSA, numer to juz pozniej

>4. Lata uplyna zanim TP SA i inne telekomy beda mogly (technicznie)
>robic to o czym pisales na masowa skale (koszty!).

biorac pod uwage predkosc ich dzialania
na dzien dzisiejszy mozna by bylo robic to w zupelnie inny sposob,
mniej przejrzysty ale za to technicznie mozliwy od zaraz, czyli lista
numerow miejskich pod ktore bedzie taniej (bo to numery
teleinformatyczne) a reszte zalatwi bilingownia

futszaK

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl