Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 16:30:46 MET DST

On 4 Sep 2000 07:40:36 GMT, darecki_at_wytnij.sobie.to wrote:

>Bo nie jestes operatorem. Podobnie nie mozesz postawic sobie w domu
>telefonu dla rodziny i pobierac oplat za to, ze ktos dzwoni do ciebie.

blad

provider tez nie jest operatorem, a koncesje na providerow sa/maja byc
w najblizszym czasie zniesione

pozatym kto tutaj pisze o pobieraniu oplaty ???

ja chce postawic modemik podlaczony do kompa, kttory jest podlaczony
do drugiego komputera, czyli mam siec teleinformatyczna
coby nie patrzec polaczenie z moim kompem jest podlaczeniem do sieci
teleinformatycznej i jako takie powinno byc taryfikowane inaczej

Jakies przeciwwskazania poza pazernoscia TPSA ???

futszaK

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl