Re: Co jest z CANCEL? (bylo :Re: Sklepi internetowy -autoryzacja kart kredytowych)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 01:25:31 MET DST

On Sun, 03 Sep 2000 00:30:11 +0200, Radek B <rab_at_mediator.pl> wrote:

>Ja też nie mogę cancelować SWOICH postów. Wyrzuca "nie_możesz_usowac_postow"
>czy jakoś tak.

Normalne - wiekszosc serwerow przyjmuje cancele od narodu pod
warunkiem ze wychodza z tej samej maszyny (to samo IP) co artykul
ktorego dotycza. Jest to zrozumiale - inaczej kazdy moglby sie pod
kazdego podszyc i kazdy artykul skasowac... regula ta nie dotyczy
tylko uprawnionych adminow serwerow news - ci moga sobie skonfigurowac
kasowanie skad chca i czyichkolwiek chca postow - to w koncu czesc ich
pracy.
A ze laczac sie przez dialup tepsy za kazdym razem trafia ci sie inne
IP i inna nazwa hosta - to iserwer nie daje ci skasowac TWOICH postow.
Warunkiem aby w dialupie cancel zostal zaakceptowany jest posiadanie
tego samego IP i hostname co przy wysylaniu - czyli albo w ramach tego
samego polaczenia albo trzeba miec troche szczescia i ponownie ten sam
adres wylosowac...

--
Darek