Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 12:57:13 MET DST

Marek Baczek wrote:

> A powod jest bardzo prosty, z braku mozliwosci technicznych (po
> stronie TP SA) my jedziemy na E1 z R2, czyli drozej i gorzej :(

Widocznie centrala, do której jestecie podłaczeni nalezy do
wymierającego gatunku central analogowych. Po wymianie na cyfrową sami
zaproponują Wam przejscie na E1, bo wyposażenia E1 czy PRA są tańsze niż
R2.

> P.S. Mam nadzieje, ze Twoj sposob myslenia zwyciezy wreszcie w TP SA.

Ja równiez :)

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819