Re: Apropo StarOffice

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_ipartners.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 12:24:38 MET DST

Ion wrote:

> Nasuwa mi się tu kilka alternatywnych scenariuszy:
> - Wkrótce będziemy świadkami wejścia na rynek kolejnej wersji (niestety już
> komercyjnej) StarOffica.

Jedna uwaga: następna wersja ma być wręcz OpenSource
To raczej nie sprzyja komercjalizacji.

Ale fakt, że Sun może wyciągnąć z tego korzyść. Rozpowszechnienie
StarOffice wpłynie na zwiększenie popularności platform unixowych,
głównie Solarisa i Linuxa. W konsekwencji zwiększy się sprzedaż innych
aplikacji unixowych, a to może się przełożyć np. na popularyzację i
zwiększenie sprzedaży workstacji i serwerów Suna.