Re: Apropo StarOffice

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 10:55:31 MET DST

Ion wrote:
> [...]
>Microsoftowego Offica 2000) za free. Produkt jest w dużej części spolszczony
>(niektóre helpy nadal in english), doskonale radzi sobie z plikami Worda i
>Excela. Ba ma nawet jakąś reklamę!!!! Serwis i pomoc techniczna do tegoż
>niestety już za $.
>

>I tu rodzi się pytanie:
>
>Dlaczego firma komercyjna (a więc przynosząca dochody) stara się tak usilnie
>zaoferować produkt będący w całości za darmo a więc dochodu nie
>przynoszący????
>No bo przecież, nie na złość Microsoftowi!!!!

Może naiwnie - a czemu nie? Sun już jest członkiem koalicji "anty MS" więc
chyba jednak chodzi głównie o przeciąganie użytkowników, M$ ma właściwie
ponad 90% rynku w aplikacjach office..

>Nasuwa mi się tu kilka alternatywnych scenariuszy:
>- Wkrótce będziemy świadkami wejścia na rynek kolejnej wersji (niestety już
>komercyjnej) StarOffica.

Sądzę że to nastąpi ale raczej później niż wcześniej - o ile w ogóle
i w dużej mierze będzie zależało od popularności produktu.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-