Re: Jakie jest najtańsze stałe łšcze?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 10:09:31 MET DST

Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:
> Co ma robic uzdolniony czlowiek ktory juz swoje odstudiowal i na
> dodatek robil to w miejscu zamieszkania (patrz co za pech...)

Patrz wytlumaczenie na pytanie ponizej

> Co ma praca na uczelni do mieszkania w akademiku?

Mozesz wynajac pokoj w hotelu asystenta. Jak akademiki
podlaczaja, to z reguly hotele asystenta tez (tak przynajmniej
jest w Gliwicach)

Mysle, ze to wyjasnia tok mojego rozumowania...

Andrzej

--
Nie wierz nigdy kobiecie, nie ustępuj na krok.
Bo przepadniesz z kretesem, nim zrozumiesz swój błąd  (Budka Suflera)