Re: dwie domeny

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 15:57:03 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> :> Dla ustalenia uwagi: lech'a nie nazwałbym serwerem. mimo iż korzysta
> :> z niego ładne parę osób.
> : To dziwny jestes. Dla mnie ewidentnie to jest serwer. Zreszta zgodnie
> : z definicja, ktora tu juz przytaczalem ;->.

> Litości! Przecież lech to moja stacja robocza, nie żaden serwer... :)
Domyslamy sie.

Ale MSZ nie ma w jednoczesnym pelnieniu tych dwoch funkcji
(stacja robocza/serwer) zadnej sprzecznosci.

BTW, moja stacja robocza tez jest serwerem, choc o bardzo
ograniczonych funkcjach.

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej