Re: arenowy infoseek

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 14:09:25 MET DST

Dnia 1 Sep 00 o godz. 3:57, Gwidon S. Naskrent napisal(a):

> Oraz drobny fakt iz nie dziala z lynxem.

Ale heca! Rzeczywiscie... Wlasnie sprawdzilem...
To znaczy, szukac szuka, ale wejscie w jakikolwiek link do wyszukanego
dokumentu powoduje skok z powrotem do strony z wynikami wyszukiwania.
Tym bardziej jest to dziwne, ze na pierwszy rzut oka HTML wydaje sie byc w
porzadku - hrefy sa faktycznie do tych stron, ktore zostaly wyszukane...
Nie wiem, co tam spartolili w tym HTML-u, trzeba by dokladnie poszukac, ale
powinni to koniecznie poprawic...
(PS. Cc: wysylam do webmasterow areny)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa