Re: Domena

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 16:13:54 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> A kiedy sie zmienil status tej domeny? Nic nie slyszalem...
> Bo jeszcze nie tak dawno (kiedy byly boje na temat dalszych losow InterNIC-u)
> .edu na pewno bylo tylko dla US.

Tez chyba nie do konca. Jak ostatnio szukalem to znalazlem troche metnych
informacji, ze wymagane jest aby szkola byla co najmniej 4-letnia,
"degree-granting" -- wiec po naszemu dajaca dyplom mgr/inz/co tam jeszcze. Nie
bylo powiedziane wyraznie, ze to jest ograniczone do USA tylko.

Podkreslam jednak, ze nie jestem pewien w 100% i chetnie uslyszalbym od kogos,
kto jest zorientowany jak wyglada obecnie procedura rejestracji .edu.

Wanted