Re: Jakie jest najtańsze stałe łącze?

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz_at_in-tra.com.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 13:27:53 MET DST

Zbig Andrzej Gintowt wrote:

> W Swinoujsciu kablowka daje stale lacze na IP wewnetrznym za 70 zl + vat
> , trzeba wziac tez kablowke tv (16 +vat/mc). Koszty doprowadzenia kabla,

[ciach szczegoly]

Faktycznie niedrogo. Tylko jak te lacza ida "dalej"? Po doswiadczeniach
z Tepsa (a bylem zaledwie przecietnym klientem, boje sie myslec o
pechowcach) drze na dzwiek slowa Polpak. Mozliwe, ze gdzies komus to
dobrze i szybko chodzi. Mnie jakos nigdy nie chcialo. Moze we Wroclawiu
cos jest skopane- nie wiem. Ale nie chcialbym miec lacza, z ktorego moge
korzystac skutecznie w godzinach 24-7 rano, bo o tej porze zwykle spie.
Nawet jakby kosztowalo 50 zlotych/mies + darmowa instalacja, to byloby
to 50 zl do tylu.

Lukasz