Re: dwie domeny

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 12:43:46 MET DST

Dnia 30 Aug 00 o godz. 21:16, Lech Szychowski napisal(a):

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>
> : A czy zezwalasz w swojej laskawosci na to, aby serwerem nazwac kazdego
> : Linuxa z odpalonymi demonami smtp/pop/http/ftp/ssh/co tam jeszcze? ;->
>
> Jeśli to naprawdę służy komuś poza osobą, do której należy ten Linuks,
> to owszem.

To takich serwerow jest cala masa. Jest mnostwo firm, w ktorych za serwery e-
maila czy WWW robia pecety z Linuksami. Takze wielu mniejszych ISP-ow chetnie
korzysta z takich serwerow.
Tylko ja mam u siebie takie dwa, z czego na jednym z nich pare lat temu
stal caly serwis WWW mojej uczelni...
Dalsze trzy osobiscie zainstalowalem w roznych firmach, z czego jeden w
urzedzie miejskim w pewnym miescie i stoi na nim caly serwis WWW tego miasta -
wprawdzie niewielkiego, ale jednak...
Mysle, ze niejeden z tu obecnych moglby podac szereg takich przykladow...

> Dla ustalenia uwagi: lech'a nie nazwałbym serwerem. mimo iż korzysta
> z niego ładne parę osób.
To dziwny jestes. Dla mnie ewidentnie to jest serwer. Zreszta zgodnie z
definicja, ktora tu juz przytaczalem ;->.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl