Re: Lenie w onecie

Autor: Piotr Jaworski (NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 07:47:17 MET DST

On 28 Aug 00 11:18:26 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

>Ustaw sobie na procmailu regulke, ktora bedzie te pliki kierowac do /dev/null.

Zaletą konta shellowego jest to, że można to skierować do /dev/null, ale czy
jest to dobre rozwiązanie? On tego nie zobaczy, ale list zostanie wysłany
i zaśmieci to niepotrzebnie (wiem, że to pewnie tylko kilka kilo, ale...)
łącze. Tak więc moim zdaniem warto próbować to załatwić do końca.

Nie pamiętam czy ktoś to już proponował, ale może zrobić to na zasadzie
rozwiązywania problemów z Windowsem - zapisać się jeszcze raz i wypisać?

W ostateczności można odbijać maila do redakcji z doklejoną prośbą o usunięcie
z listy - może ktoś się znudzi i coś w tej sprawie zrobi...

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p_at_bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D / LINUX USER:165447