Re: Lenie w onecie

Autor: Michal `Salvador' Jeczalik (michalj_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 22:07:32 MET DST

*-----[28 Aug 00] Jaroslaw Rafa wrote:
| Ustaw sobie na procmailu regulke, ktora bedzie te pliki kierowac do /dev/null

 Nie jest to IMO dobry pomysł, gdyż mail'e i tak będą kursowały (co obciąży
 obie strony). Potrzebna jest tu raczej jakaś reakcja ze strony onet.pl

         Pozdr.

--
 __  | Michał Jęczalik Jr | michalj_at_zory.z.pl | http://www.jr.z.pl | Żory |
(/_' |    Cheap things are of no value, valuable things are not cheap.    |