Re: portalenie

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 12:51:46 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:
> Czy ktos posiada moze dane (statystyki glownie) dotyczace najglosniejszych
> polskich portali i innych serwisow? Poszukuje informacji na temat miejsc w
> sieci do ktorych uzytkownicy zagladaja najchetniej. Wiem ze ktos niedawno
> robil takie zestawienia.

W zaleznosci od tego kto oplaca firme konsultingowa, ten wygrywa w
"niezaleznych" statystykach. Ktos kiedys stopniowal tak:
1) kłamstwo
2) wielkie kłamstwo
3) statystyki

Dobrze wiesz jak latwo mozna manipulowac logami z serwerow WWW aby uzyskac
lepsze wyniki. Predzej juz zdalbym sie na intuicje niz na dane podawane przez
portale (fuj!)

Wanted