Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 10:24:43 MET DST

Tomasz Jarzynka <tomee_at_cpi.pl> writes:

> Ale nie są to dane dostępne od razu. Zresztą wątpię nawet, by ta
> toporna Pentaconta dała się tak skonfigurować, żeby przeszukiwać
> billing całej centrali wg zadanego kryterium.

Tego nie robi Pentaconta (tzn nie wiem jak jest z Pentacontą, wiem jak
było na toruńskim Strowgerze). Centrala jest spięta z kompem i
wszystkie operacje online loguje do bazy. A potem to już się tym
zajmuje komp a nie centrala (która może być dowolnie głupia).

Alex

--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling    |   *