Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 02:46:31 MET DST

On Fri, 25 Aug 2000, Dariu wrote:

> Przeciez to takie proste. Zamiast M$ IE ma czytac cookies to poczyta
> info z rejestrow. Trudnosc = 0 . Wszystko zalezy od woli M$. A interes
> M$ ma, zatem z pewnoscia to zrobi i upowszechni. Moze w win2000 . Ale
> czemu nie ma szukac dodatkowych zyskow ? Dariusz

Szanowny Panie E.! Byc moze sie myle, ale czyz nie jest to kolejny,
wspanialy argument przemawiajacy za kupowaniem coraz wiekszej ilosci tak
promowanej przez ciebie platformy systemowej?;P

*przepraszam, ze odpisalem, jestem niepoprawny*
Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=