Re: dwie domeny

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 00:01:21 MET DST

civic_at_patek.netinfo.pl (Sławomir Białek) writes:

> jakis przyklad? wydawalo mi sie, ze upsy za taka cene to wytrzymuja
> kilkanascie do dwudziestu minut.

Nie wiem ile teraz kosztuje cos podobnego do APC Smart 2kVA, ale
z nowymi akumulatorami podtrzymuje 4 maszynki i troche drobnego
sprzetu przez ok. 2.5 godziny (z oryginalnymi akumulatorami tyle
nigdy nie wytrzymywal, a po paru latach musialem wymienic - akumulatory
maja takie same parametry).

Ale chyba takie cos kosztuje wiecej niz 1300 zl.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator