Re: Ciekawostka: z jakiego serwera newsow korzystaja pracownicy TP SA? :)

Autor: [cookie] (cookie_at_spider.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 13:11:01 MET DST

On 14 Aug 2000 23:10:37 GMT, grzesjan_at_onet.pl (Grzegorz Janoszka)
wrote:

>Jesli te naglowki nie oszukuja, to rozumiem, ze pracownicy TP SA, piszac
>komunikaty na newsy lacza sie przez ICM, a nie np. przez "swoje" tpi :)
>Nie wiem, co robia te eremefy w srodku, ale i tak ladna sciezka :)

to byl post o awarii, czyz nie?
wyobraz sobie, ze masz 2 telefony: stacjonarny i komorkowy -
stacjonarny Ci sie zepsuje i chcesz o tym kogos poinformowac -
sluchawke jakiego telefonu wezmiesz zatem do reki by wybrac stosowny
numer?

--
[cookie]