Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 13:35:15 MET DST

Tak się nie mogę zabrać do roboty, więc ogórkowo spróbuję pewne rzeczy ustalić... ;-)

Szymon Nitka na pl.internet.polip:
> - jak wyglądały ustalenia pomiędzy ISP a Firmą w tej sprawie. W
> Firmie nikt nic nie pamięta.
>
> Uważam:
> - że ISP wykorzystał niewiedzę Firmy w tym zakresie, i dopuscił
> się nadużycia, stąd topic.

Moment: brak istotnego dla całości obrazu ustalenia, do kogo wpłynęła
faktura za domenę z InterNICu tudzież kto był zobowiązany do opłacenia
kosztów IntreNICu za kolejne dwa lata...

(bo może być tak, że ISP ,,oszukał'' bo ktoś terminów utrzymywania domen
nie monitorował... Lub że to był obowiązek klienta (z punktu widzenia
ISP). Bo słowem się nie zająkujesz na temat tego co dokładnie było
na rachunku tudzież co było w ofercie ISP (i jakie zatrzeżenia były
drobnym maczkiem).

Domena z ich NSów była serwowana? Była. Faktura powinna iść? Powinna
(patrząc z punktu widzenia pragmatyki księgowości ISP). Zawsze można
faktury nie uznawać. To klient powinien wiedzieć co kupuje. To, że nie
zrobił awantury ISP, gdy okazało się że próbujecie mu sprzedać to co już
teoretycznie miał, świadczy o tym że chyba raczej nie wiedział... Ja
rozumiem, że klient ma zawsze rację, ale nie przesadzajmy.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604