Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Baczek (imbaczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 23:42:01 MET DST

Message <8nk2mc.a6.0_at_news.atelier.pl> from szymon_at_nitka.pl (Szymon
Nitka) has arrived.

> A wiesz że ostatnio to sprawdzałem i... była :]. Sorx.

> Hmm... Po zainstalowaniu SP1 OE wycina spacje z końców linii...
> Kyrk.
>Przykro mi :]. Nie będzie. :\

Pozwolicie, że się w tym miejscu wtrącę. Otóż, istnieje taki domowy
serwerek news imieniem Hamster. Jest bardzo pożyteczny, przydatny, itp.
Praktycznie uniezależnia od posiadanego czytnika. Ponadto można do niego
dorzucić Sygnaturkowca - nakładkę, która umożliwia to, co nazwa wskazuje,
czyli automagiczne dodawanie sygnaturek do postów znajdujących się w
spoolu Chomika. Adresy:
http://home.t-online.de/home/juergen.haible/ - strona domowa Hamstera
ftp://ftp.rotfl.eu.org/pub/hamster/ - mirror
http://delphi.koti.com.pl/sygnaturkowiec/sygnaturkowiec.html - wiadomo

O wszystkich programach można podyskutować na pl.news.czytniki.

--
Marek Baczyński aka Baczek (imbaczek_at_poczta.onet.pl) UIN: 57114871
Nuclear shells DON'T explode when dropped. -- Famous Last Words