Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Tomasz Piłat (tomekp_at_supermedia.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 18:43:05 MET DST


Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> pisze:
>> To odpowiesz w końcu, czy klient powiadomił providera o zmianie delgacji?
> Nie. Klient nie wiedział że ma o czym informować.
> Fakt, że faktury przez firmę płacone były kompletnie bez sensu, bez
> nawet zajrzenia w nie.

Khm. Po przeczytaniu tego i drugiego (odpowiadającego na moje pytania) listu
powiem tak (prywatnie, nie jako pracownik ISP):

      k l i e n t s a m s o b i e w i n n y n i e s t e t y.

Skąd ISP miał wiedzieć o zmianie delgacji (o ile taka wogóle miała miejsce)?

Jeżeli ISP nie zarejestrował domeny, a wziął ZA REJESTRACJE pieniądze, to
jest oszustem rzeczywiście (wyłudzenie zwykłe). Powtarzam - za rejestracje.
Bo za utrzymanie domeny na swoich NS'ach miał prawo brać pieniądze
(pomijam to, że w wielu firmach [np. w tej w której imieniu się teraz
*nie* wypowiadam] obsługa DNS dla klientów innych usług jest darmowa).

Jeżeli ISP wiedział, że domena została usunięta (a pewnie dostawał on
networksolutions czy kogoś mail-e z przypomnieniem o zapłacie [papierowe
AFAIR]) i nie poinformował o tym klienta to jest.....nie będe brzydko mówił
co.

Jeżeli sytacja z wyłudzeniem pieniędzy za rejestracje nie miała miejsca, to
myślę że termin "oszustwo" w temacie jest grubo, grubo przesadzony...

> --
    ^ dodaj tutaj spacje, bo mi tin nie wycina automatycznie sygnaturki :)

TP

-- 
Tomasz 'Poncki' Piłat, tomekp(a)supermedia.pl, PONC1-RIPE, CCNA
Security Officer @ Super Media - http://www.supermedia.pl/
- Kto misiowi urwał ucho?


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:35:56 MET DST