Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Szymon Nitka (szymon_at_nitka.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 18:11:18 MET DST

"Tomasz Piłat" <tomekp#supermedia.pl> napisał
    [w news:8njl0r$pef$3_at_news.supermedia.pl]:

> Zaraz. Bo ja czegoś nie rozumiem...

    Ajjj... ;>.

> Dwa razy tą sama domenę ktoś rejestrował?
> To znaczy że ten provider wogóle nie zarejestrował domena.com?

    Czy *w ogóle* domena została zarejestrowana - nie wiem. Na pewno została
wpisana do DNS providera, przez co klient korzystając z jego dialupu miał
wrażenie że domena została zarejestrowana.

    Ja zarestrowałem ją kilka(-naście) dni temu. Więc musiał minąć pewien
okres nie opłacenia jej, po czym znowu umożliwiono jej wykupienie.

    Sądzę, że nie da się stwierdzić czy w 1998 roku została zarejestrowana,
chociaż nie mam ku takiemu sądzeniu żadnych przesłanek :]. Można?

Czy może
> zarejestrował, a klient nie zapłacił po 2 latach?

    Klient płacił od połowy roku 1998 na pewno (może wcześniej) do teraz.
150 za konto, 150 za utrzymanie DNS.

--
    szymon(at)nitka.pl